God natt & Sov gott!

168397-1243
Här är min älskade Johanna bara ett par dagar gammal...

I kväll åkte min kamera i golvet igen så nu är den stendöd igen.. Ska bli spännande att se om den klarar att återuppstå ännu en gång? eller om jag måste shoppa ny? Jag hoppas på det första!

Nu ska jag sätta mig och "jobba" en stund så jag säger faktiskt God natt & Sov gott på en ganska "normal" tid idag och det känns riktigt bra för jag lägger mig på tok för sent på kvällarna. Kl. 02 ÄR sent...! i alla fall när man inte får sova till kl. 12 dagen efter ;-)

God natt soliga & vackra onsdag och varmt välkommen torsdag (=nästan fredag!) ! :-)

Kommentarer
Postat av: amanda

gud så underbart söt =) vill ha =)

Postat av: AnnaStina

Tack snälla! Tyvärr är hon inte "till salu" ;-) kram! :)

2007-09-27 @ 10:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91