Girltalk.

168397-1011
Här är jag och Trine utanför "Bølgen & Moi" i em.

Efter dagis skyndade vi hem så att sessan fick äta, hon var såå trött och hungrig då. Det märks att hon blir full av intryck dessa dagis dagar och jag tror att det är jätte bra för henne! :-)

Direkt efter mat gick vi ut igen för att möta upp min veninna Trine på "Bølgen & Moi". Detta ställe har varit mitt "stammis ställe" i flera år fram till att jag fick Johanna. Efter det har jag inte varit där lika ofta  för man får inte ta med sig vagnen in och eftersom jag oftast passar på att möta veninnor då hjärtat sover i vagnen så kan jag inte gå dit för jag vill inte lämna henne sovandes ute på gatan (man måste ställa vagnen utanför på gatan...).

Men inga regler utan undantag, idag var det SÅ stilla där och det började regna och blåsa och bli jätte kallt då vi satt ute så vi fick faktiskt flytta in MED vagnen vilket var helt super! :-)

Vi fick tid till massa girltalk då sessan sov men det var KATASTROF service. Jag ska skriva mer om det en dag som ett eget inlägg och det kommer att handla om hur extremt viktigt och värdefullt det är att vårda sin personal så att den stannar över en längre tid. En stor personalomsättning gör att servicen försämras (i perioden då ny personal ska läras upp)  samt att vi kunder inte känner oss lika "hemma" längre. Detta gäller i alla branscher. Men - det blir ett längre inlägg om det en annan dag! :-)

I kväll hade mitt hjärta lite svårt att somna, hon somnade inte förrän 21.30, men det är ju inte så konstigt. Tänk så mycket hon är med om på dagarna nu! :-)

Trine- tusen TACK för super FIN 1-års present till sessan och TACK för jätte mysig pratstund.! Du strålar om dagen, jag undrar varför?!? ;-)

Kommentarer
Postat av: josefine

SNYGGINGAR!

Postat av: AnnaStina

Josefine-
Thanx super mama! :-)

2007-09-03 @ 21:15:37
Postat av: Trine

Darling, det var kjempemys å treffe dere igår!
Hmmmm trodde nesten et øyeblikk at jeg jobbet på Bølgen
tji-hi. Darlig you known what I meen. Ha en stålende dag i solen.
Kos dere! Jeg gjør i hvertfall jeg;) Gøy at du likte gaven. Bedre sent enn aldri;) Stor klem

2007-09-04 @ 09:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91