Foto till rosa ramen på dagis.

168397-1013
När den här bilden togs tittade sessans tänder upp pyttelite.. sött.!

Jag ska ta med mig en bild på Johanna till dagis som ska sitta ovanför hennes "plats" i hallen/entrén imorgon (i den rosa ramen ;-)  och det här är bilden jag kommer att ta med mig! Detta är en av mina absoluta favorit bilder på mitt hjärta! :-)

Nu är klockan på tok för mycket så jag måste ta och hoppa i duschen och tvätta håret. Känner på mig att jag inte kommer mig i säng före 2 i dag heller... jag förstår inte hur jag lyckas?

Jag hoppas att ni sover gott nu och att ni ser det här inlägget då ni vaknar imorgon. Räkna med att jag och sessan är tok stressade då på väg till dagis med den här bilden i väskan. Jag tar med mig pc´n imorgon och försöker blogga från restaurangen.

Snipp, snabb, snut... nu är den här bloggkvällen slut.

God natt & Sov gott! Och till er som ser det på morgonen.... hoppas att ni sovit gott och att ni får en underbar tisdag! :-)

Kommentarer
Postat av: Ida

Älskar din otroligt mysiga, prinsessiga blogg:) Hoppas ni får en superbra tisdag (utan alltför mycket stress:P)!

Postat av: Hilde

Heldig du som tar med bilde selv, et veldig fint et! Her tar de bilde i barnehagen en av de første dagene og henger opp på plassen...og det er vel ikke akkurat fotografbilder vi snakker om:-) Så skulle veldig gjerne tatt med selv heller.
Og det med rosa ramme skjønner jeg godt, hadde jeg fått en blå ramme over plassen til snuppa, hadde det vært en torn i øyet hver dag så hadde garantert smilt til meg en annen farge(dvs rosa i en eller annen variant) jeg også:-)

2007-09-04 @ 05:43:03
Postat av: Satu

Hihi...
Jag börjar ALLTID morgonen med en kopp kaffe och med att läsa din OTROLIGT* uppiggande och inspirerande blogg! Man blir GLAD!! :-D
Hoppas ni får en KANON dag!
Mvh Satu & min Lilla Cassandra *vinkar*

2007-09-04 @ 06:36:47
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: Petra

Hoppas ni får en super dag! Läser din blogg ofta, men kommenterar nästan aldrig :) Du brukar ju ha så himla superfina små saker du tipsar om/har köpt, så jag undrade om du spanat in Blå Elefant? Samma stuk som vissa saker du brukar visa :) http://www.blaelefant.se/ T.o.m en egen flik som heter "prinsessrum" :D

2007-09-04 @ 07:01:22
Postat av: Satu igen... :-)

Hej Anna -Stina!
Undrar om du har några tips till mig angående blogg design?
kanske du kan rekommendera någon som kan hjälpa till med det?
jag är ute efter hjälp med att designa min blogg (mer personlig-än den mallen jag använder nu) Tycker du har en jättefin och personlig!! (som passar dig perfekt)
Sen undrar jag besöker du alla bloggar som lämnar avtryck här i kommentarerna?
Skulle bli himla glad om du besökte min!(Fast den är på länga vägar INTE färdig i sitt utförande än)
hmm,
mvh Satu

2007-09-04 @ 07:05:07
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: Josefin

fin bild!

2007-09-04 @ 07:08:55
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se
Postat av: Sessan

Lika strålande som alltid lilla sessan ;0)
Ha en underbar dag

2007-09-04 @ 07:23:22
URL: http://www.sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: kim

guu så sööt! Har du något komplex på din kropp?

2007-09-04 @ 08:32:02
URL: http://kimj.blogg.se
Postat av: Louise

Hej! Måste bara säga att jag tycker att din blogg är superhärlig att läsa! Jag har en fråga angående hur du gör när du sätter spolar i håret. Du är ju alltid så snygg i ditt hår! Kan du inte beskriva hur du gör? Tack på förhand! :)

2007-09-04 @ 09:25:37
URL: http://louiseulf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91