En liten status rapport..

168397-1125
Här ser ni vår fantastiska utsikt från köksfönsret på morgonen. En mann som står och målar på väggen... Så med andra ord blev de inte klara till den 15:e som de lovade... hmmm....

Till min stora lycka somnde precis min trötta sessa sött i sin säng och det passade mig PERFEKT för då kan jag fixa håret och äta mys frukost och läsa dagens tidningar :-)

Sent igår kväll, runt kl. 24, lät det som att hela vårt hus, eller i alla fall alla byggställningar, höll på att rasa ihop. Det bara DÅNADE och det lät som att det ramlade ner hur mycket saker som helst. Jag sprang genast och stack ut huvudet genom fönstret för att se vad som hände? och såg andra grannar som gjorde precis likadant (såg lite kul ut.. allas huvuden ute mitt i natten..). Men det var så mörkt så jag såg ingenting.

Men! på morgon då jag tittar ut så ser det ut som att det har ramlat ner en STOR hink med färg från taket (=svart färg) på den nymålade fina ljusa fasaden. Typ hur DUMT som helst :-( Så nu vette sjutton när de blir klara... *suck*... men den som väntar på något gott... ;-)

Är lite nostalgisk just nu för jag lyssnar på "Tracks" på P3. Det har jag inte lyssnat på på MÅÅÅÅNGA år så nu blev jag som sagt super nostalgisk.. Minns då jag var yngre och satt vid min kasettbandspelare och tryckte på "Rec" knappen så fort som det kom en låt jag tyckte om också fick jag skynda mig som sjutton att trycka på "Stop" innan Kaj började att prata igen. Ofta hann jag inte så då fick jag spola tillbaka lite på bandet och så där höll jag på VARJE lördag. :-) Det var tider det! ;-) lååångt före dvd´s och cd´s och mobiltelefoner och ipods och ja, t.o.m. datorer!  (shit, inser att jag inte är 25 längre... )


Nu ska jag mysa med frukost!


Kommentarer
Postat av: Dessi

hahha det där känner jag igen.Istället för att köpa skiva så spelade man in från Tracks.

2007-09-15 @ 11:46:38
Postat av: Madeleine

Haha..har också spelat in tracks när jag var yngre. Ibland fick man med halva låtar och iblend hela och ibland med en röst mitt i..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91