Dagens shopping tur.

168397-1019
Jag tog foto av skyltfönstret på min favorit "barnkläderbutik" som heter "Martine" och ligger i Bygdøy Allé.  Tycker att huset med alla kläder i är SÅ fint.!  Och se de fina "It´s a girl" & "It´s a boy" bodys....!

Min och sessans shopping tur startade med att vi gick raka vägen till min favorit butik för barnkläder i Oslo. Den heter "Martine" och ligger nere på Frogner. Här har jag shoppat de kläder som Johanna använt klart MEST av alla kläder hon har. Jag minns så väl att jag och min mamma (hjärtats mormor) gick dit den första "trille turen" jag gjorde med barnvagnen.! Då shoppade jag en underbar body som blev den första favoriten.

Idag hade jag som mål att shoppa ett par höstbyxor och en ny vit body med krage och jag fick tag i både och!  I nästa inlägg får ni se bild av dom :-)


Just nu i skrivande stund håller jag på att natta mitt hjärta. Hon har fått svårare att somna på kvällarna efter att hon började på dagis, jag misstänker att det är alla intryck som påverkar.. Jag hör hur hon pratar för fullt borta i sin säng.. ska ta och gå titta till henne strax.. Men först ska jag lägga ut bilden på shoppingen! :-)


P.S jag försöker förtränga att jag missat första avsnittet av IDOL :-( Vår "get dekoder" är ny och fungerar inte ännu...grrrrr... sååå typiskt!  Jag som verkligen sett fram emot att se det idag.. får hoppas det går i repris.!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag lovar du missade ingenting, idol visade bara en massa mäniskor som inte kunde sjunga och tyckte att det va jättekul att vara där och skämta typ. vi får hoppas på att er tv funkar bättre till nästa avsnitt och att kvaliten har höjts då med!

2007-09-04 @ 19:05:25
Postat av: Shopaholicmamman

Hej min favvis! allt bra? SKönt att det funkar så bra med johanna på dagis.. Och att du kan passa på att få lite egentid=) hur ofta ska hon gå? Ser fram emot att se din fina shopping från idag.. massor med kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91