Dagens glada upptäckt & tips!

168397-1158
"iittala" vasen är världens bästa tulpanvas tycker jag. Jag kan inte leva utan min..

ÄNTLIGEN!!!!! är tulpanerna tillbaka!!! :-)

Jag blev sååå GLAD då jag gick förbi blomsterbutiken och upptäckte hinkarna fulla med dessa härligheter! De hade inte fått in några mängder, men ändå!, idag var första dagen de fanns att köpa här i gatan i alla fall (kanske andra fått in tidigare?) och det var LYCKA att se dem för jag bara ÄLSKAR tulpaner!

Så mitt dagens tips är helt klart att köpa hem tulpaner nu då de ÄNTLIGEN är här igen! Och om du inte har en "iittala" vas så är det en bra investering att köpa en (eller en liknande, det finns kopior!) för tulpaneran står så fint i just den här typen av vas :-)

P.S Mamma - TACK för tulpanerna! ;-)

Kommentarer
Postat av: Madelene

Åhh va fina.. Ska gå ner på stan till helgen och se om det finns tulpaner här i Växjö också! Jag tycker det är så fint att ha snitt blommor hemma!!

2007-09-18 @ 17:32:31
Postat av: Amelie

Jag letade tulpaner här i Örebro i lördags men då fanns inga att få tag i. Vad härligt att de är på G nu!

2007-09-18 @ 17:32:57
Postat av: AnnaStina

Madelene-
Hoppas att du får tag i dem för de är ju bara sååå fina! och jag håller med dig, snittblommor förgyller hemmet!
*kram* :)
Amelie-
Jag hoppas att du också får tag i dem för de är ju som sagt underbara! Nu är de ju här för att stanna en stund också vilket är lovely! *kram* :-)

2007-09-18 @ 17:46:50
Postat av: Sessan

Å vad underbart vackert!
Jag älskar vita tulpaner........
P.s Jag har skickat en mail till dig söta D.s

Postat av: AnnaStina

Sessan-
Ja men visst är vita tulpaner bara de vackraste!? :) *kram* :)

2007-09-19 @ 22:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91