Vi avslutade vår mys dag med shopping.

168397-1657
Josefine fotade mig inne i den underbara "Hello Kitty kroken" på H&M för hon tyckte att jag såg så lycklig ut då jag visade den till henne ;-)  men vad annat än lycklig kan man bli av dessa bedårande söta små saker? :-)

Vi fick skjuss hem av Josefine (= LYX!!) som skulle ut på lite shopping och vi passade på att följa med henne en sväng på H&M eftersom det ligger runt hörnet där vi bor. Men det blev ingen stor shopping på mig idag, köpte bara ett rosa hårband.

Efter H&M gick vi rakt över gatan och jag shoppade nya fräscha tulpaner. Ni är flera som läser min blogg som frågat var jag hittar tulpaner? Jag har shoppat alla ni har sett på blomsterbutiken i Bogstadveien (mitt emot H&M) + på den frukt/delikatess butiken som ligger nere i Hegdehaugsveien.

Snittblommor sätter "guldkant" på hemmet och jag blir glad av att ha levande blommot på bordet! :-) (och nu hittade jag precis intressant läsning om just snittblommor på internet, lägger ut det som ett eget inlägg strax.)


168397-1656
Här hjälper Johanna mig att välja blomster. "köp de där rosa mamma!" tror jag hon säger här ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91