Vår fredag i Stockholm!

168397-1487
Här sitter hjärtat  på flygtåget mellan Arlanda & Stockholm city och mumsar på sin nya favorit "mat", "lönnebergaskinka", hon kan mumsa i sig hur mycket som helst av det. Hjärtat har på sig body från PO.P, topp från Burberry, byxor från PO.P.

Vi fick som vanligt tok stressa igår morse för att hinna iväg till flyget i tid. Men what´s new? ;-) Pappa körde oss till Kallax och resan till Stockholm gick hur bra som helst. Mitt hjärta sov nästan hela vägen och jag fick höra en så stark livsberättelse av en som på andra sidan gången ombord på planet att jag måste berätta den i ett eget inlägg senare.

Väl framme i Stockholm så lämnade jag in allt vårt bagage i en "garderob", löjromen jag fått av pappa i en frys på "7-eleven" och sen hoppade vi på tåget in mot Stockholm. Det är ju verkligen SÅ smidigt med tåget för vips! så är man inne mitt i världens vackraste stad! :-)

Jag berättar mer om vår dag när jag är tillbaka hemma för nu ska jag köra iväg och fixa ett ärende på R.O.O.M. Ska passa på då hjärtat sover sin "nap", hon somnade precis nu.

Det är ju LÖRDAG idag så - enjoy!! :-)

Kommentarer
Postat av: Angel

som vanligt lika söt

Postat av: AnnaStina

Tack snälla du! :) Hoppas att du har en riktigt mysig helg?! kram :)

2007-10-20 @ 18:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91