Vår fantastiska lunch igår.

168397-1593
Två underbart härliga tjejer!

Igår lunchade vi med Anne-Cecilie på Odeon. Anne-Cecilie är en helt unik person som jag är LYCKLIG över att ha i mitt liv! En vän som henne borde alla ha! :-) Vi ses på tok för sällan men när vi väl ses så är det "som igår". Jag lärde känna Anne-Cecilie genom min butik.

Lunchen gav mig energi, glädje & inspiration!! Jag gick därifrån med en härlig feeling och längtar redan till nästa gång vi ses. TACK vännen för en HÄRLIG lunch, du är en "inspirationskälla"! :-)


"Enkelte mennesker kommer inn i våre liv, setter sitt fotavtrykk i våra hjerter, og vi blir aldi de samme."
/Ukjent  (Ur en norsk liten bok jag har som heter "Venner")

Anne-Cecilie är en sån person för mig! :-)


Kommentarer
Postat av: emelieu

ha en trevlig dag

Postat av: Jessica

Underbart att ha sådana vänner!
De betyder allt.

Ville bara säga att jag lagt en länk till din sida från min blogg?
Hoppas att det var ok?Bara säg till annars så plockar jag bort den direkt.
//Jessica :)

2007-10-27 @ 09:36:49
URL: http://jezza.wordpress.com
Postat av: Sofia

Vilken söt bild :)

2007-10-27 @ 09:52:40
URL: http://sollerax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91