Underbar Barbapapa saccosäck!

168397-1488
Underbart söt saccosäck från butiken "Sprall" på NK i Stockholm.

När vi kom in till Stockholm city igår så gick vi raka vägen till Top Shop, där hittade jag ingenting, sen en sväng på H&M Trend avdelningen, där hittade jag inte heller någonting, så gick vi till NK och DÄR! där hittade jag minsann både det ena och det andra ;-)

Men - jag hade en lunchdejt med min fanstastiska veninna Lotta så jag hade bara tid att "reka" lite så det var precis vad jag gjorde. Och då såg jag bl.a. dessa helt UNDERBARA saccosäckar som jag sååå önskar att jag hade kunnat shoppa med mig.

Tänk vad mysigt om Johanna satt i den lilla och jag i den stora framför "Fifi" & Bolibompa! ;-) Dessa står på önskelistan!

Nu har jag varit ute och fixat ett par jobbärenden och nu äter vi lite här och strax ska vi hoppa in i bilen och köra iväg på "Johanna shopping". Det blir kul! :-)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh så söta, skulle passa perfekt för oss, du såg möjligtvis inget pris?

2007-10-20 @ 13:53:50
Postat av: Mamma till två små pojkar

Vad kostade säckarna på Sprall (en av mina favorit-affärer :D)?

Postat av: Hanna

Å dom är ju så fina , har tittat på dom jag med!
Önskar er en mysig kväll!

2007-10-20 @ 17:53:24
URL: http://hannakarolina.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Jessica & Mamma till två små pojkar-
Jag var SÅ galet stressad då jag var där men om jag inte minns helt fel så var priset för den lilla (till vänster i bild) 1.398kr. Jag är ganska säker på att det är rätt pris jag skriver nu :)
Den stora anar jag inte...? Men utifrån priset på den lilla så gissar jag ca 1000kr mer?! :-)

Mamma till två små pojkar-
Det är en av mina favorit butiker också! De har SÅ mycket fint där! och man riktigt ser hur noga utvalt allt är, det är ingenting som inte passar in...! Kram! :)
Hanna-
Jag hade inte sett dem tidigar så jag blev helt lycklig då jag såg dem! Synd jag inte fick plats med en i handväskan för då hade jag shoppat med mig en till Oslo ;) Önskar dig också en jätte mysig kväll! Kram :)

2007-10-20 @ 18:37:57
Postat av: Mamma till två små pojkar

Ja, precis! Instämmer till 100%! Och så är det en butik därifrån man vill köpa allt de har...kläderna, leksakerna, vagnarna, gummistövlarna, snuttfiltarna, ja allt! Senaste gångerna har vi köpt gummistövlar, pennfodral (till mig själv), galonjackor & byxor (ljusblå och bruna), Molo-stjärn shorts till i somras, ja...en massa fina saker. Jag går helt loss i såna butiker!

2007-10-20 @ 19:28:43
URL: http://mirvas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91