TACK så mycket!

168397-1365
Tack Mirva & Josefine!

Idag fick vi post från Mirva (
http://mirvas.blogg.se) som tack för att jag hjälpt henne att shoppa en tunika här i Oslo. Nu är det vår tur att tacka dig Mirva så: TACK så mycket för de söta vantarna med små prinssor på till mitt hjärta! Hon blev jätte glad! :-)

Också ser ni det söta armband & halsband hjärtat fick av Josefine & Elian och det söta kortet. Det här är helt nya kort från "Hallmark". De har samma storlek som ett betalkort så att man ska kunna ha det i plånboken och bli påmind om det glada budskapet som står på det (på baksidan fyller man i till / från så att man minns vem man fått det av också). Jag blir så glad när det kommer nya kort och de här är riktigt söta tycker jag! :-)

Kommentarer
Postat av: Mirva

Det var så lite så! Tyckte att vantarna skulle passa perfekt till prinsessan Johanna! Och så hinner ni använda dem ett bra tag innan Thailand :) KRAM! & tack för hjälpen ännu en gång!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91