Städning pågår...

168397-1359
På dessa sköna "sjeselonger" ligger vi och läser och myser. Det som skymtar till höger i bild är en av våra öppna spisar.

...för när som helst ringer Josefine & Elian på dörren. Det ska bli SÅ mysigt med besök. De små får lika och vi lite större får ha "girltalk". Mitt hjärta somnade precis sött i sin säng så jag får springar ut och handla då de kommit hit.

Visar er en bild från den "andra delen" av vårt vardagsrum. Den hemska "högen" vid bokskåpet är vår packning från Stockholm/Luleå resan som vi aldrig kom oss iväg på men den får bara vara där för vi reser kanske snart...

Ska ta och fixa till det sista här nu. Det är en sååå härlig dag idag och jag hoppas att ni alla för gjort allt ni tänkt er idag och att solen skiner på er! :-) Tänk på det där med att varje sekund är en ny möjlighet att ta tag i sin dröm..!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Skulle vilja förverkliga min dagsdröm men jag tror inte chefen skulle uppskatta det. Just nu drömmer jag om att få packa ihop allt på jobbet, åka hem, byta om och ta en lång promenad för att sen lägga mig på soffan med en bra bok och bara slappa. Känner mig så trött!
Hoppas ni får en mysstund med era goda vänner!
Kram Camilla

2007-10-08 @ 11:59:11
Postat av: mia

Ønskar dig och dina venner en underbar dag snart ær min arbetsdag slut då tror jag soffan ropar på mig efter åtta arbetsdagar i stræck.
Kramis:))

2007-10-08 @ 12:19:07
Postat av: Sofia S

Ni har ett underbart vackert hem vännen! Ha en bra fortsättning på denna soliga måndag.. ;-) kram!

2007-10-08 @ 13:13:11
Postat av: Jessica

hej Anna-Stina!!
Vill bara tacka dig enormt mycket, dina stockholmstipsvar underbara och gjord emig urfattig på bruka design ;D Sååå underbar butik!
Tures var vi inte på men Grodan, fantastisk service! En restaurang vi var
på också var Clas på Hörnet, underbar miljö och service! De var fantastiska! Låg lite avsides, men nära vårt hotell dock (Birger Jarl)!
Super tack igen!!!
Kram

2007-10-08 @ 13:47:29
Postat av: Lina

"Jag tror på att man kan få till allt man vill om viljan finns där" ... Gäller inte det även företag/affär man startar då?????

2007-10-08 @ 15:51:45
Postat av: Lina

"Jag tror på att man kan få till allt man vill om viljan finns där" ... Gäller inte det även företag/affär man startar då?????

2007-10-08 @ 15:51:55
Postat av: Angel

Vad fint

Postat av: Anna

Ja, vem fan skulle inte bli ur fattig av dessa shopping tips Annasina lämnade. Haha. snobbigt värre.

2007-10-08 @ 18:26:36
Postat av: Camilla

Anna - tråkigt med såna kommentarer! Alla har vi olika förutsättningar, jag har långt ifrån de ekonomiska tillgångar jag önskar att jag hade men jag smiter in här i bloggen och suger in Anna-Stinas glädje och energi, med det kommer man långt!
Kram på er

2007-10-09 @ 06:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91