Söndags shopping?

168397-1606
*Topp + byxa i ljusrosa från "Ralph Lauren" (45usd) str. 6 månader
*Topp från "DKNY" (250sek) str. 3 månader
*Rosa byxa från "Zara" (husker ej pris..) storlek 3-6 månader 
*Super "gossig/kose" dress med bamse i glidlåset/dragkedjan från "Petit Patapon" (husker ej pris..) storlek 3-6 månader. 

Alla plaggen är som nya (ett par av dem är aldrig använda, ett par är använda 1-2 gånger).
Ditt pris för allt är: 550kr! (+ frakt)  Storleken på allt är 3-6 månader.

För LÄNGE sedan skrev jag och frågade om någon var intresserad av att köpa kläder som Johanna vuxit ur och ni var många som mejlade till mig och som jag svarade och skrev att "jag snart hör av mig igen" till. Till er säger jag nu: FÖRLÅT!  :-(  Tiden går så fort att jag inte hänger med....

Men uttrycket "bättre sent än aldrig"  räddar mig så - Bättre sent än aldrig lägger jag nu ut ett par bilder på kläder som jag säljer. Jag går nämligen igenom min & Johannas garderob inför vår Thailand resa och jag kommer att lägga ut fler bilder närmaste dagarna både på kläder från henne och mig.

Om du är intresserad av att shoppa dessa barnkläder (selges som ett "kit") så mejlar du till mig på :
[email protected]  Frakt tillkommer på priset.

Happy shopping! :-)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Supersött! Men lillan har hunnit bli sju månader så tyvärr är allt för litet :-(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91