Shopping på "Mathilde".

168397-1504
Topp från "Honkydory". På bilden är det en "By Malene Birger" singlett (linne) under. Toppen är super snygg till jeans och den kommer passa perfekt i värmen i Thailand. 

Varsågoda - här får ni en till bild från min Stockholms shopping :-)

Även denna topp shoppade jag på min favorit butik "Mathilde". Toppen är i silke och det som är så bra med den - förutom att jag tycker att den är snygg! - är att den är betydligt längre bak än fram vilket innebär att man slipper visa rumpan när man har låga jeans på sig :-)

Eftersom jag är ensam hemma med mitt hjärta så ska jag prioritera bus & lek med henne nu också ska vi ta oss en tur ut och få lite frisk luft strax. Just nu lyssnar vi på cd med barnsånger och Johanna dansar i takt till musiken.

Jag skriver mer senare och då tänker jag även lägga ut lite kläder som du kanske vill köpa av mig? :-)

Hoppas att du har en skön dag och att du laddar batterierna inför den nya veckan!

P.S jag såg föresten reprisen på "Bonde söker fru" (såg ej i onsdags..) och vad kan jag säga? annat än att det är härlig underhållning för de bjuder ju på så många pinsamheter ;-)

Kommentarer
Postat av: Malena

Du hänger väl med på hälsoutmaningen?
Kram M

Postat av: Amanda

Åh vad söt den var :)
Vart ligger mathilde? Jag har aldrig varit inne där och ändå bor jag bara 20 min, utanför sthlm och går i skolan där.

2007-10-21 @ 14:01:22
URL: http://amandass.blogg.se
Postat av: Lina

Verkligen superfin topp! Skulle själv vilja ha en sådan och måste helt klart besöka Mathilde när jag skall till Stockholm om två veckor. Skulle dessutom behöva tips på bra hotell! Vart brukar ni bo när ni är där?!

/lina

2007-10-21 @ 14:16:58
Postat av: Jenny J

Åhhh... vilken fin topp. Superfin! Jag vill också ha en sådan.... vad du om man kan få tag på en sådan i skåne????

2007-10-21 @ 14:40:51
Postat av: Sanna N

Åh vilken snygg top, du har verkligen smak...avgudar din Juicy tunika...kram

2007-10-21 @ 15:01:47
Postat av: Maria

Sjukt söt top :)))
Ha en trevlig kväll! KRAM

2007-10-21 @ 15:13:26
URL: http://mariahh.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Malena-
Nej, tyvärr. Jag är dålig på att hänga med på utmaningar, beklager det :)
Amanda-
Tack snälla du! :)Mathilde ligger på Biblioteksgatan. 12, nära Stureplan. Det är en underbar butik så den är absolut värd ett besök! :)
Lina-
Tack så mycket! :) Ååå vad härligt det låter med en Stockholms weekend. Mina bästa hotell tips är: Hotel Diplomat & Hotel Anglais men det beror ju lite på vad ni är ute efter? Har du barn? Ska du dit på party? Om du ger mig lite mer info så kan jag tipsa bättre :) Kram! :)
Jenny J-
Thanx! :) "Hunkydory" är ett märke som selgs via "independentstores" så du hittar det helt säkert någonstans där du bor. Gå in på http://www.hunkydory.se så hittar du kontaktinfo. Lycka till! :)
Sanna N-
Tack snälla du! :) Och TACK så jätte mycket för ditt e-mail! :) Jag svarar dig senast imorgon. Kram! :)
Maria-
Tack! :) Önskar dig också en trevlig kväll! :)

2007-10-21 @ 18:38:09
Postat av: Madeleine

Åh så söt den var :)

2007-10-21 @ 18:59:46
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Madeleine-
Tack så mycket! :)

2007-10-21 @ 21:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91