Prinsesse topp.

168397-1414

I Johannas paket från Petter låg den här bedårande fina toppen från "Burberry" med vackra spets detaljer på ärmarna. Super fin! :-)

Petter - du är som sagt otroligt snäll! TACK så jätte mycket! :-)

Nu är klockan mitt i natten och det är hög tid för mig att hoppa i säng. Visar några små saker som jag shoppade idag imorgon. Jag köpte bl.a. en liten bok som heter "Heja Tjejer" och från den kommer den texten som jag nu väljer att avsluta den här dagen med:

"Om du kan drömma om det, så kan du göra det." / Walt Disney (1901-1966)

God natt & sov gott, vi ses på söndag! :-)

Kommentarer
Postat av: Pethra

Vilken otroligt fin klänning. Din lilla flicka kommer bli bedårande söt i den tror jag :o)Ha en underbar söndag!

Postat av: Angel

så sött =) killen har stil

2007-10-14 @ 06:45:56
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Satu & Cassie

han har bra smak! och han har väl inga barn själv än?

2007-10-14 @ 07:55:40
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: Mamma till två små pojkar

Killen har bra stil ja! En helt underbar vän du har! Men som sagt, jag skulle också själv välja att köpa Odd Molly, Filippa K m fl. till mina vänner om man nån gång skulle få nåt liknande tillbaka =)

2007-10-14 @ 08:48:26
URL: http://mirvas.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Pethra-
Tack snälla du! :) Jag önskar dig också en underbar söndag!
Angel-
Ja, Petter har verkligen stil! :)
Satu & Cassie-
Nej, han har inga barn själv ännu. Men han har som sagt otroligt bra smak :)
Mamma till två små pojkar-
Petter är världens bästa vän. Han är dessutom fadder till Johanna. Hoppas att du har en riktigt mysig helg hemma hos din familj!? Njut dagen. Kram! :)

2007-10-14 @ 11:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91