På väg till frisören.

168397-1463
Mitt nyvakna hjärta på morgon i mormors knä. Jag brukar alltid busa med henne på morgonen och lägga den där rosa lilla "gossefilten" på hennes huvud också sitter hon med den en stund till den ramlar av. Sött är det. (Kjersti vännen min - som du ser tycker vi om den hur mycket som helst! ;-)

Nu har jag "bloggat bort" tiden totalt här. Har suttit och svarat på era inlägg från igår och idag och det tog hela min "egentid" så nu måste jag skynda på här för kl. 14.30 ska jag vara hos Sebastian och bli fin i håret :-)

Jag ska ta med mig alla blader jag shoppade igår och bara M Y S A!!!! :-) Det blir faktiskt första gången jag går till frissan utan Johanna sedan hon föddes så det blir extra lyxig egentid idag :-) Hjärtat ska vara hemma och busa med sin mormor.

Vi "hörs" igen då jag är tillbaka senare i em. Kram så länge! :-)

Kommentarer
Postat av: Hanna

aw, söt (:

Postat av: Angel

sötnosen själv =)

2007-10-17 @ 13:56:13
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: vicki

Haha vad söt:) Hon ser ut som en kändis som tar hand om paparazzis:)

2007-10-17 @ 14:02:30
URL: http://vickizen.blogg.se
Postat av: Emma

Hej!! Har läst din blogg ett tag nu och måste bara skriva till dig och säga vilken oerhört positiv och härlig människa du verkar vara! Jag blir alltid lika glad av att se alla glädjefyllda bilder som du postar och hur positivt du alltid uttrycker dig. Hoppas du har en supermysig lill-lördag nu! Kram!

2007-10-17 @ 16:50:32
Postat av: Linda

Vilken liten sötis! Ha det så skönt hos frisören!

2007-10-17 @ 16:51:58
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se
Postat av: mantis

Vilken sötnos till prinsessa! Hoppas du haft en underbar dag. Vill gärna se en bild på hur fin du blev i håret =)

2007-10-17 @ 18:25:40
Postat av: mimey

hej! vad står det på ditt halsband i inlägget före? vill nämligen köpa ett liknande via interenet o skulle va kul o veta om det va de:P svar i nästa inlägg kanske? =moi :D

2007-10-17 @ 18:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91