Oktober = rosa månad.

168397-1417
Den till vänster är utan parfym, den högra med parfym.  Snygga förpackningar att förgylla badrummet med.

Den här månaden är så härligt rosa till förmån för Bröstcancerforskningen och det finns massor med framtagna produkter där en viss % av det vi betalar går direkt till forskningen. Så var det med dessa bodylotions som jag såg en notis om dem i senaste numret av "Vi Föräldrar" och shoppade på Apoteket här i Luleå igår.

Jag passade också på att shoppa "Rosa bandet" då jag hittade det i en bokhandel.

Alla bidrag är bra bidrag för många bäckar små......!

P.S Jag tänker väldigt mycket på er vänner som drabbats. Sköt om er och fånga dagarna!

Kommentarer
Postat av: Emma

Visst är det underbart med en "rosa månad" men ännu mer underbart att, som du säger, en viss % går till bröstcancerfortskningen :-) Kramis!

Postat av: AnnaStina

Emma-
Ja, underbart är det för det känns så skönt när man kan bidra till ett gott ändamål. Kram! :)

2007-10-14 @ 22:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91