Min frisör är fantastisk!

168397-1466
Här är jag och hjärtat hemma hos Lotta & Co ikväll. Det ser ut som att jag har klippt kortare frisyr men det är bara en synvilla, jag har kvar alla längder :-)  Jag har på mig tunika från Day & svarta byxor från By Malene Birger. Hjärtat har på sig body + topp från Burberry och favorit byxorna från PO.P.

Jag älskar min nya frisör Sebastian på Sax & Maskin! :-) Alltså han är bara den BÄSTA och jag kommer resa hem till Luleå varje gång jag behöver honom för det är absolut värt resan! Idag gjorde jag slingor och toppade håret, precis som jag brukar göra och det låter kanske inte så märkvärdigt. Men ! det som är så fantastiskt med honom är att han slingar så bra och klipper precis så där lagomt och är hur trevlig som helst så total upplevelsen blir PERFEKT! :-)

Ni kan se salongen jag går till här:
http://www.saxochmaskin.se Min frisör, Sebastian, är han i vita kläder längst till höger på bilen. 

Om du bor i / omkring Luleå så är mitt dagens tips att börja gå på den här salongen. De som jobbar där är underbara och miljön är hur fin som helst! :-)

Det var föresten första gången (!) jag var till frisören utan min Johanna. Hon var med mig till frisören första gången när hon var 2 veckor och efter det har hon varit med mig dit var 5:e vecka och det har gått hur bra som helst. Men idag var det hur lyxigt som helst att hon kunde vara med mormor så att jag fick sitta där och mysa med mina härliga blader! Äkta "mammalyx" var det! :-)

Nu har mitt hjärta precis somnat så nu ska jag ta och gå och göra de andra sällskap framför fotbollen en stund. Det är tydligen någon viktig Sverige match..


 

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fin du blev i håret Anna-Stina... Tänk vad lite färg och klippning kan göra med en person! Kram Linda

2007-10-17 @ 19:55:38
Postat av: Jessica

Hej!
Åh, jag hade med mammalyx idag, bokade tid, lämnade prinsessan hemma hos Dad och gick iväg SÅ ovant men underbart. som jag njöt även om det är mys att ha henne vid sig men detta är lyx (tänkt vad ordet lyx har fått en annan innebörd sen man fick barn ;-))
Förresten när du har med Johanna hos frisören, sitter hon och busar i ditt knä, på golvet, i vagen el hur har du löst det? Säger du till innan att du kommer ha med din dotter?
Jag brukar alltid försöka få hennes Dad att jobba hemma, men inte alltid det går att ordna... Som nu, 5 MÅN mellan mina klippningar!!!

Sköt om er, ni verkar njuta som bara den!

2007-10-17 @ 20:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91