Leksaksbutiken = en "godisbutik"!

168397-1435
Jag och mitt hjärta på Brio butiken idag. Hon ville hellre leka än bli fotad av sin mormor så därför den mindre glada minen ;-)

Att gå i en leksaksbutik med mitt hjärta är som att vara i en "godisbutik". Hon pekar på allt och vill ta på allt och skrattar och håller i sakerna och trycker på sakerna... Jag riktigt ser hur hon MYSER! och tycker att det är hur kul som helst.

Och idag när vi var på Brio butiken i Shopping här i Luleå så hade de nästan alla hennes leksaker som hon har hemma i Oslo så hon pekade på dem och jag såg på henne att hon kände igen dem och tänkte "en sån där har jag!" :-)

Jag hade kunnat shoppa hur mycket som helst till Johanna idag men fick begränsa mig ordenligt p.g.a. att vi ska få med oss alla saker hem till Oslo också men de hade ett så BRA urval att jag hade lust att "gå helt bananas"! ;-)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Besökte också Briobutiken i somras (visst där det den som låg på övre plan i något lustigt varuhus med massor av konstiga vägar...?). Det var iaf en fin leksaksbutik tyckte både jag och Tilda.
Blev inte mycket egentid igår, iaf inte för mig. Kanske dock för Tilda eftersom jag somnade ett antal gånger före henne i sängen :-)
När hon hostat i en timme mellan 23
och midnatt gick jag upp och gjorde lite honungsvatten och sen slumrade hon äntligen in. Ha en skön dag! Själva blir vi hemma idag också.

2007-10-16 @ 08:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91