Läges rapport.

168397-1420
I bakgrunden ser ni att träden inte har kvar några löv här uppe i norr..

Idag inviger jag den nya fina Filippa K koftan som jag fick i present. Den är underbart varm & skön och passar perfekt! :-) Mamma fotade oss precis nyss innan jag hunnit klä av Johanna sina varma kläder.

I skrivande stund sitter hon i mitt knä och mamma lagar plättar. Plättar är bara såååå gott och det är bara när jag är här på besök som jag äter det för tyvärr blir det aldrig att jag lagar det själv.

Vår plan idag är att gå hem till Lotta & kidsen och mysa senare i em. Det ser vi verkligen fram emot! :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Din kofta finns även i en supersnygg rosa färg! Hur fin som helst :)

2007-10-14 @ 14:00:41
Postat av: Angel

söta ni är

Postat av: AnnaStina

Anna-
Jag tyckte att den rosa var lite för stark rosa för mig så jag är jätte glad att jag fick den i off white! :) Men jag håller med om att den rosa också är hur fin som helst! :)
Angel-
Tack snälla du! :)

2007-10-14 @ 22:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91