Just nu..

168397-1384
Hjärtat ÄLSKAR att trycka på alla knapper som finns på micron. Tog bilden av henne på morgon då hon stod och tittade på sin välling som snurrade runt där inne.

... tittar hjärtat på Bolibompa och myser med sin "Barbapapa" som jag shoppade till henne på dagens tur och jag ska börja laga mat. Idag blir det svensk falukorv som ska förvandlas till en korvstroganoff.

Kameran blev tyvärr tom för batteri precis då jag skulle lasta ner dagens bilder så jag visar bilder på shoppingen (leksaker till hjärtat & blader till mig)  när vi ätit för då har nog kameran laddats klart.

Hoppas att din dag varit lika solig som vår och att du får en ritktigt mysig kväll. Det är ju "lill-lördag" idag så passa på att "fira"! :-)

Kommentarer
Postat av: Lea

Idag har vi varit på shopping i din hemstad och det var blåsigt med stort B.
Kan också berätta att det var minusgrader här uppe igår!!!Vintern är i antågande!
Kram

2007-10-10 @ 16:21:58
Postat av: Tobias

vilken söt bild! :)

Postat av: Camilla

hihi - så söt!

2007-10-10 @ 18:55:40
URL: http://camiiiilla.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Lea-
Å, har du varit i Luleå?! Så härligt! Men minusgrader? Brrr... det låter ju jätte kallt. Måste ringa mamma och checka vad jag ska packa för kläder? Vem vet, vi kanske ser första snön då vi är där? Kul för Johanna i så fall! Önskar dig en mysig kväll! Kram :)
Tobias-
Thanx! :)
Camilla-
Tack snälla! :)

2007-10-10 @ 19:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91