Johanna "läser" på dagis.

168397-1523
När vi var på väg hem från dagis så kröp hjärtat iväg och började leka och något av de första saker hon tar tag i är en bok.  Man kan se på henne att hon tycker att den är hur intressant & spännande som helst...! :-)

Nu är darlingen hur vaken som helst plötsligt så nu leker hon för fullt och jag ska fixa lunch.

Jag misstänkte att hon skulle somna på vägen hem så jag gick så fort jag bara kunde men hon somnade ett par hundra meter hemifrån... och när det händer så klarar hon aldrig att somna om igen då vi kommer in hemma. Men det gör ju ingenting, jag får bara planera om dagen lite :-)


Kommentarer
Postat av: Gratisälskaren

Vilken härlig bild!

Postat av: AnnaStina

Ja, visst är det! :)

2007-10-22 @ 22:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91