Hemma igen.

168397-1588
Här är Johanna utanför dörren då vi var på väg in.  Halsbandet hänger med ;-)

Nu kom vi precis innanför dörren och jag har tändstickor i ena handen, klar för att gör det "fredagsmysigt" här hemma = tända massor med ljus.

Vi har ätit SUPER GOTT i Thailand, dvs restaurang "Yaya´s" som ligger vägg i vägg med där vi bor. Och idag åt jag den godaste middag jag ätit på länge. Mums! :-)

Nu ska här mysas och badas och nattas en prinsessa innan det är dags för ett glas bubbel & IDOL. Skriver mer senare.

Kommentarer
Postat av: sessan

Ville bara önska dig & dina en underbar helg!!
Ha det bara bäst.
Kram Sessan & hennes prinsessa

Postat av: Mamma till två små pojkar

Anna-Stina! Ta inte åt dig av dessa inlägg! Du vet vem du är och du står nog med alla fötterna på jorden, KRAM Vännen!

PS. kolla in UNDERBARA barnmöblerna ect. på min blogg! Kram !!!!

2007-10-26 @ 18:52:13
URL: http://mirvas.blogg.se
Postat av: Pia

Jag är "bara" en läsare av denna blogg, och känner varken hon som skriver bloggen, eller ni som skrivit dessa inlägg, men jag har vanligt sunt förnuft och.. Jag är övertygad om att 99% av dom som läser detta också har det..Ni ger liksom inget intryck av att vara speciellt kloka eller något annat.Bitterhet, avunsjuka och dumdristighet är inte ett dugg attraktivt, eller charmigt..Lita på din känsla Anna-Stina, och din egen förmåga.. Lägg ingen energi på detta..//Pia

2007-10-26 @ 19:01:18
Postat av: Letta

Varför kan man inte få skriva "negativt" utan att vara avundsjuk?
;-) Jag är det INTE!

2007-10-26 @ 19:10:32
Postat av: Mamma till flera barn!

Anna-Stina! Lägger du ut ditt liv som du gör här så får du nog tyvärr tåla att vissa har annan uppfattning än Du har! De behöver INTE vara avundsjuka för att säga emot dig dock! Kraaaaam på dig och Hjäääääääääärtat!

2007-10-26 @ 19:12:49
Postat av: Hå hå ja ja...

Varför anses alla som har annan åsikt avundsjuka eller bittra på sitt liv? Det ÄR inte så!

2007-10-26 @ 19:14:36
Postat av: y

Kan du inte spärra denna stackars människa. Hon verkar ju inte må spec bra.. Syns klart och tydligt att det är samma som har skrivit alla inlägg.
Har man inget snällt att säga behöver man inte säga nåt alls.

2007-10-26 @ 19:20:49
Postat av: Mamma till två små pojkar

Usch vilka elaka människor det finns i bloggvärlden! Ni hade nog aldrig vågat stå för era dumma tankar om ni hade mött AnnaStina ansikte mot ansikte! Tänk på saken!

2007-10-26 @ 19:26:25
URL: http://mirvas.blogg.se
Postat av: elin

AnnaStina, att varje dag kunne läsa din blogg är för mig helt underbart! Jag lever inte samma "lyxliv" som du gör, men att kunna få ta del av ditt liv genom din blogg gör iallafall att jag kommer lite närmare lyx och glamour!
Njut av helgen. Kramar...

2007-10-26 @ 20:21:33
Postat av: Ingela

Ojdå...
Sorgligt att se att en del människor mår så dåligt av att läsa om andras lyckliga liv att de måste spy galla anonymt...
Snälla Prinsessan/Love/Louise eller vad du nu egentligen heter... jag hoppas att du har åtminstone någon vän du kan prata med om du mår såpass dåligt.
Jag för min del fortsätter läsa Anna-Stinas blogg för att hon får mig på så gott humör :-)
Kram! (även till dig du anonyma, det kan du behöva)

2007-10-26 @ 20:40:30
Postat av: Jenny

Vilka patetiska människor det finns! Har du inget bättre för dig en fredagkväll än att sitta och kommentera i en blogg du uppenbarligen inte gillar! Gör dej själv och andra en tjänst och gör sånt som du blir glad av istället och låt Anna Stina (och vi som gillar att läsa hennes blogg!) vara ifred!

Tack och gonatt

2007-10-26 @ 20:58:47
Postat av: mantis

Men det är ju sorgligt att det finns människor därute som kan vara så elaka mot någon de uppenbarligen inte känner. Anna-Stina, jag har läst din blogg ett tag och jag beundrar din öppenhet, livsglädje och positiva anda som du delar med dig av. Go Girl, säger jag bara. Jag hoppas inte dessa dumma kommentarer få förstöra din dag/kväll. Kramar mantis

2007-10-26 @ 20:59:23
Postat av: sessan

Vad är det som händer????
Sjuka människor i detta universum finns det tydligt gott om.
Spärra IP adressen du AnnaStina & slette kommentarene, denna/dessa mäniskorna förtjänar inte uppmärksamheten dom får här & nu, dom är ju uppenbart så sjuka att dom säkerligen njuter det.

Carpe diem era sjuka cyber troll, det behöver ni för såna som er varar inte länge!!
Ägarinnan av denna blogg är nog sååå mycket starkare än ni tror.

Ha en forstatt FAB afton vännen
Synd folk inte har mer respekt för ditt mästerverk till din lilla juvel.
Miljoner kramar från Lillestrøm

2007-10-26 @ 21:28:00
URL: http://sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: Undrande

Oj så känsligt ämne det tydligen togs upp här? Vart finns tråden till den tro? Är den raderad? Ville gärna läsa.

2007-10-27 @ 13:53:55
Postat av: Linn M

Som jag skrivit tidigare så tycker jag verkligen om din blogg och hoppas att du fortsätter att skriva :) Har inte läst de dumma kommentarerna,men läste något ovan om "att man får ta att folk tycker olika och att alla inte kan tycka som dig", men det är ju inte det allt handlar om. Självklart tycker vi olika och det måste man få säga, men det är skillnad med att säga en annan åsikt av en sak och en annan att vara elak. Ingen har rätt att vara elak mot dig och din dotter på denna blogg. Skäms på dem! Hoppas du får en underbar kväll. kram

2007-10-27 @ 19:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91