Godmorgon nya dag!

168397-1444
Mitt hjärta alldelens nyss då jag borstat hennes hår. Det är bland det bästa hon vet.

Natten i natt var lite speciell för mitt hjärta drömde nog ovanligt mycket runt kl. 01 vilket gjorde att hon var ledsen... Då tog jag över henne i min säng och hon somnade sött tätt emot mig och så har vi sovit heeela natten fram till runt 7.30 då vi vaknade. Eftersom sängen jag sover i här hemma hos mamma inte är så bred och min sötis rör sig runt en del på natten så känner jag mig lite smått tröttis idag. Men det var SÅ jätte mysigt att sova i nära hjärtat så det övergår tröttheten :-)

Idag bjuder Luleå på det gråaste vädret och jag hoppas att det är för att solen är hos DIG idag.! :-)

Nu ska jag ta tag i dagen här. Det är så lyxigt att få duscha & fixa  i lugn och ro då mamma leker med Johanna. Jag börjar den här bloggdagen med att ge er en text som står i min bok (ska berätta mer om boken vid tillfälle) på den här dagen, den 16:e oktober:

"Den viktigaste relationen vi har i våra liv är den vi har till oss själva."

Så var snäll mot dig själv och pyssla om dig själv och gör saker som ger dig själv  positiv energi och ha så kul du bara kan idag!

Kram! :-)

Kommentarer
Postat av: emelieu

GODMORGON :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91