God natt! Nu ska jag flyga Hello Kitty flyg i mina drömmar..!

168397-1519
En sida ur tidningen "Resa med barn".

I senaste nr. av den svenska tidningen "Resa med barn", som är en specialtidning från "Föräldrar & Barn", hittar jag en UNDERBAR liten notis om Hello Kitty.... Så här står det:

Hello Kitty får eget flyg.
"För hängivna Hello Kitty-fans finns nu en Hello Kitty-flyglinje mellan Taiwan och Japan. Bakom den står det taiwanesiska flygbolaget Eva Air. Hår får du det mesta i Hello Kitty-variant: exteriör, interiör, boardingpass, bagagelappar, mat på Hello Kitty-servis, flygvärdinnornas uniformer och förstås en hel massa prylar at shoppa tax-free."

Ååå vad jag skulle vilja ta med mig min prinsessa och flyga med det planet!! Det är ju himla synd att  det är sträckan Taiwan-Japan flyget går och inte sträckan Oslo-Luleå.... hmmm... ;-)

Nu är klockan så där galet mycket igen att jag borde skämmas så nu säger jag GOD NATT och går raka vägen till sängen och drömmer att jag flyger Hello Kitty flygplan... !

Jag hoppas att du redan sover gott och att du vaknar full av energi inför en NY vecka! :-)

Till sist får jag inte glömma att skriva GRATTIS till min Johanna på hennes 14 månaders dag idag! Grattis mitt hjärta, du är mitt allt! :-)

P.S Du behöver I N T E köpa bladet "Bo Bedre" med Julen 2007 på framsidan för jag blev hur besviken som helst... den var inte det minsta inspirerande tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Hilde

Ååååå, tenk å reist med det flyet da! Små bokser med mat, drikken, til og med interiøret.......sukk. Da skulle jeg jammen skaffet en stor rosa Hello Kitty-koffert også:-)
Angrer på at jeg ikke kjøpte den da det var butikk i Bogstadveien...vurderte den:-)

Kommenterte forresten for en god stund siden at min eldste på 18 satt utenfor Grand en dag da hun så deg:-) Hun leser også bloggen din, og syns du så glamorøs ut..hehe. Alle var like da de gikk forbi sa hun og så plutselig kom Gizmo skridende med buggisen og hun SER du sa hun:-)

2007-10-22 @ 06:31:12
Postat av: Hilde

Ååååå, tenk å reist med det flyet da! Små bokser med mat, drikken, til og med interiøret.......sukk. Da skulle jeg jammen skaffet en stor rosa Hello Kitty-koffert også:-)
Angrer på at jeg ikke kjøpte den da det var butikk i Bogstadveien...vurderte den:-)

Kommenterte forresten for en god stund siden at min eldste på 18 satt utenfor Grand en dag da hun så deg:-) Hun leser også bloggen din, og syns du så glamorøs ut..hehe. Alle var like da de gikk forbi sa hun og så plutselig kom Gizmo skridende med buggisen og hun SER du sa hun:-)

2007-10-22 @ 06:31:40
Postat av: AnnaStina

Hilde-
TACK så jätte mycket för ditt trevliga inlägg! :) Nu piggnade jag till här och blev jätte glad! :) Ja, tänk att få flyga med det flyget... vilken dröm! Och även jag tittade på den där rosa kofferten sååå många gånger på butiken i Bvn ;)
och jag ÅNGRAR att jag inte shoppade den för jag har aldrig sett den någonannanstans? FIN var den! FÖRLÅT så jätte mycket att jag aldrig svarade på din kommentar ang. att din dotter såg mig. Jag blev SÅ glad när jag läste det men det var några dagar där då jag inte fick tid att kommentera inlägg tyvärr. Beklager! Vad kul att hon sett mig och hälsa henne och tacka så jätte mycket för den smickrande komplimangen! :) Och vad roligt att hon läser min blogg, det gör mig glad! Njut dagen! Kram! :)

2007-10-22 @ 06:46:59
Postat av: Hilde

Siden hun er veldig glad i Marlene Birger og See By Chloè b.l.a , er hun inne å kikker på hva du har kjøpt deg da vet du:-)

Og Hello Kitty er hun jo vokst opp med, siden jeg har hatt dilla i mange år..så hun er nå inne daglig tror jeg:-)

2007-10-22 @ 08:15:40
Postat av: Elin

Det är verkligen beundransvärt med en sån positiv kvinna som du verkligen verkar vara =)jag skulle tycka det vore lite intressant att veta VAD som får DIG arg och irriterad, om det ens inträffar? Hihi ;) Kram till dig som är en inspirationskälla

Postat av: AnnaStina

Hilde-
Hon har god smak din dotter ;) Blir glad över att både du & hon är trogna läsar av min blogg! Önskar dig en underbar tisdag! kram! :)
Elin-
Ååå TACK så jätte mycket för ditt trevliga inlägg! Nu blev jag hur glad som helst här! :) Jag bara är så här positiv som person och det är en egenskap som jag värdesätter högt för en postiv inställning gör livet så mycket soligare :) Men alltså jag kan ju absolut bli både arg & irriterad, det lovar jag dig men sånt ska ni bloggläsare slippa höra ;) TACK igen för dina fina ord, du gjorde min kväll nu! :) Kram! :)

2007-10-22 @ 22:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91