God natt från Luleå!

168397-1404
Jag reste i topp+ linne från Filippa K, kjol från "See by Chloé", svarta strumpor från Wolford, jacka från "See by Cholé" och stövletter från "BilliBi". Här står vi brevid vår bil på Gardemoen i Oslo. JIG var snäll och körde oss. Bilden togs rakt mot solen så den blev lite ljus...

Tro det eller ej - men vi är i Luleå nu! Bättre sent än aldrig ;-)   Och jag är hur trött som helst efter vår resdag så jag ska kasta mig i säng. Ville bara tala om att vi är framme så att ni vet eftersom man ju aldrig riktigt kan veta med oss ;-)

Berättar om resan (Johanna var en ÄNGEL heeela vägen)  och visar FINA presenter som vi fått imorgon.

God natt kramar! :-)

Kommentarer
Postat av: Satu & Cassie

åååhh-ni kom fram!
godnatt nu och sov så gott!!

Postat av: Mamma till två små pojkar

XC 90 vore inte helt fel =) God morgon!

2007-10-13 @ 06:57:49
URL: http://mirvas.blogg.se
Postat av: Mamma till två små pojkar

Ni är så tjusiga!!! Blir det lite shopping i Luleå? ;) Själv ska jag iväg till Akademisk bokhandel idag för att köpa fler pennor (måste ju anteckna på föreläsningar...=) och sånt... och kära sambon ska klippa sig! Dock har minstingen Dominic lite feber även idag :(

2007-10-13 @ 07:09:33
URL: http://mirvas.blogg.se
Postat av: Karoline

Godmorgon! Skönt att se att ni kom fram. Äntligen för er. Hoppas dagen blir toppen och att solen lyser på er i Luleå. Kram

2007-10-13 @ 07:32:04
URL: http://enmamasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91