Extremt busig prinsessa.

168397-1542
Johanna busar med sina nya kläder.  Idag har hon på sig body från PO.P, klänning / tunika från Ralph Lauren, strumpbyxor från MP och halksockar från PO.P.

I kväll har min prinsessa varit helt extremt jätte busig och vi har tok skrattat hur mycket som helst. Det började då jag packade upp de byxor och den topp från "Marc Jacobs" som Petter varit super snäll och shoppat i N.Y....

Johanna blev helt "vild" då hon såg dem och hon släppte dem inte en sekund. Hon skulle ha byxorna på huvudet och blev super irriterad när de ramlade av. Då satte hon toppen på huvudet i stället och sen skulle byxorna ovanpå den..  Naturligtvis rasade allt av huvudet då = hon blev jätte irriterad. Då kom jag på att jag kan "trä på" byxorna på hvuvudet så sitter de lite bättre, då speglade hon sig hur länge som helst och såg sååå nöjd ut men så såg hon på mig att jag höll på att skratta ihjäl mig för det såg verkligen roligt ut och då började hon också skratta också rasade allt av igen...

Jag måste lägga ut flera bilder från den här stunden för den var helt speciell. Tror min prinsessa blev så till sig för att det var "Marc Jacobs" för jag har då ALDRIG tidigare sett henne så tokig i några kläder.. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91