En favorit butik: "Høyer".!

168397-1539
Idag hade jag på mig jacka från See by Chloé, sjal från Jaliero Sarti (shoppat på Mathilde), topp från American Vintage, byxor från Robin´s Jeans, stövletter BilliBi. Solbriller från Dior.

Dagens tur då hjärtat sov gick till "Høyer" butiken på "Skøyen" där min bästa vän Petter jobbar som duktig butikschef. Det var som alltid lika mysigt att träffa honom¨! :-) Och det var härligt att få med sig en "big brown bag" från New York med shopping och blader i... Jag visar bilder då hjärtat somnat.

"Høyer" är en stor butik med massor av olika märken i en härlig mix och det har blivit en favorit butik. De selger kläder tilll dam, herr & barn. Några av märkena är: Filippa K, See by Chloé, Robin´s Jeans, Diesel, By Malene Birger, Moncler, Rare, Missoni Sport, Bruuns Bazaar mfl. mfl... Om du inte varit där och bor i Oslo så är det värt att ta en tur! :-)

Nu har jag och Johanna mumsat på russin och nu är det dags för kvällens bad här.

Kommentarer
Postat av: Theresias Lidbom

Russin påminner mig om döden.

http://svartbasker.blogspot.com/

Postat av: Jennie

åh russin e gott ;D snygg jacka

2007-10-23 @ 18:24:18
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91