Dagens tips!

168397-1634
Brikker / underlägg från "Kid" för 35kr/st. De matchar perfekt till mina Mateus tallrikar! :-)

Som ni vet så var jag på "Kid" interiör igår och där är jag verkligen "aldrig" så jag blev positivt överaskad då jag både hittade den söta prinsesskrone kudden OCH dessa super fina "brikker" / underlägg.! :-)

Jag har nästan identiska underlägg i vitt (från min egen butik) och jag trodde inte mina ögon då jag hittade dessa för bara 35 kr / st. De flesta sånna här typer av underlägg kostar runt 200kr/st  (!) så - dessa är ett FYND!  Underläggen fanns i både vitt & rosa.

Eftersom jag redan har vita så valde jag ett bara shoppa ett par stycken i rosa. Dessa ska användas på veninne luncher / middagar etc. för med rosa underlägg blir dukningen extra "girlie" and that we like! :-)

Som avslutning på detta så finns det faktiskt bara en sak att säga: Löp & köp! ;-)

P.S dessa brikker / underlägg är fina julklappar till veninnor, mamma, mormor, svärmor.....!

P.S 2.  jag tror faktiskt att jag ska "löpa dit" själv och shoppa 2 till så att jag i alla fall har 4...  2 är lite för lite..

Kommentarer
Postat av: josefine

ÅÅÅ såna ska jag shoppa, jag var på KID då vi bodde i Åsavn bara för att det var nära men är heller annars aldrig där! bra du statusar mig i min blogg igen =) Puss!

Postat av: Emma

Åh, så fina. Önskar så att man bodde i stan ibland, fast det är ganska gött att bo i norrlands inland också ;-) Trevlig dag & kväll! Säger det igen - din blogg är så trevlig & så uppiggande! Kramis

2007-10-30 @ 15:03:23
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se
Postat av: Jessica

Åhh...så avund jag blir, finns Kid i sverige? inte hört talas om det förut men jag kanske är efter ;)

2007-10-30 @ 18:41:53
Postat av: Hanna

Är det affären Kid Hemtextil du menar? Jag har sett den men faktiskt aldrig varit in där, verkar ju vara en bra butik!

2007-10-30 @ 19:35:14
URL: http://hannakarolina.blogg.se
Postat av: josefine

I Norge heter butiken KID interiör!
kram josefine

2007-10-30 @ 19:44:10
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Mi

Så fina! Du hittar alltid så mycket mysiga saker! Inspirerande! :)

2007-10-30 @ 19:52:50
URL: http://misblogg.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Tack snälla ni för era trevliga kommentarer! :) På prislappen på alla saker jag köpt på "Kid" (de har gjort om sin logg, förut hette de Kid-interiör, nu heter de bara "Kid") står priset i både NOK & SEK så det måste betyda att butikskedjan finns även i Sverige! :) Kanske ni kan hitta mer info om ni surfar in på http://www.kid.no ?
Hoppas ni får tag i dem! :) Och tack Emma & Mi för fina ord! :) Kram på er allihopa! :)

2007-10-31 @ 00:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91