Dagens blad shopping & en glad nyhet!

168397-1624
Efter mitt besök på Narvesen idag fick jag med mig nya norska" ELLE Interiör" & "Kamille".

I lördags när jag var på Narvesen nere på Frogner så upptäcker jag den GLADA NYHETEN att de har börjat sälja SVENSKA ELLE!! :-) Och idag när jag besökte Narvesen i Bogstadveien så upptäcker jag att de har fått in nya SVENSKA ELLE Interiör! :-) Fantastiskt!! :-)

Jag har bott i Norge i bra precis 7 år och i alla år har mamma postat ELLE till mig eller så har jag shoppat den då jag varit i Sverige, och nu, senaste åren, så har JIG fått shoppa den till mig när han är i Göteborg. Men nu kan jag alltså gå och shoppa den här i Norge helt själv. Undrens tid är inte förbi! ;-)

Ett tips: Narvesen har -25% på alla utländska blader just nu så passa på att shoppa svenska ELLE för den är riktigt bra! :-)

Nu ska en liten prinsessa badas & nattas här!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Det är liiiite sämre utbud här i Drammen, vi får tex Aftonbladet dagen efter?(JO brukar köpa på Lysaker där han jobbar;) MEN då ska jag rusa på Narvesen... Det blir endel 25%! :D Tack för tipset!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91