Allt har en mening!

168397-1603
Mitt hjärta tar sitt 14:e varv runt bordet  och leker "tittut" bakom vaser & ljusstakar tidigare idag..

Jag är SÅ glad över att vi har ett RUNT soffbord! :-)

Bordet shoppade vi på R.O.O.M. när vi inredde den lägenhet som JIG bodde i då jag flyttade in hos honom. Då köpte vi bordet för att det passade så perfekt in i formen på lägenheten och någon tanke på att det var barnvänligt hade vi absolut inte för då fanns Johanna inte ens i tanken... Och idag kunde vi inte ha ett mer PERFEKT bord för Johanna kan gå runt, runt, runt utan ett enda hörn att göra sig illa på!

Jag tror verkligen på att allt har en mening...! ;-) 


Nu sover hjärtat sin "nap", JIG har åkt iväg till kontoret och jag ska sätta mig och jobba med mitt interiöruppdrag för nu närmar sig leveransen med stormsteg och jag LÄNGTAR till nästa helg då jag ska göra iordning allt.! Gud vad KUL det ska bli! :-)


Kommentarer
Postat av: Micaela

Erat bord är jättefint! Gick och tittade på ett liknande i veckan här i Göteborg. Lycka till med jobbandet under dagen och ha en underbar söndag tillsammans med familjen! Kram

2007-10-28 @ 11:57:30
Postat av: Maria

Låter som en härlig söndag :) Är i princip uppväxt med Orup som min mamma älskar hans musik så vi ska gå på den showen och det ska bli riktigt kul! Ha det bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91