V.I.P. på Ikea!?

168397-1739
Så stod jag då där vid "hemlevereringsdisken" med 2 vagnar igen..... ;-) 

Jag kom hem strax efter 23.30 och shit! nu blev jag plötsligt osäker på om jag stängde porten efter att jag kört in bilen? hjälp - måste gå ner och checka på en gång... Jag hade självklart stängt den. Sånt där är så tokigt för fast jag innerst inne VET att jag stängt porten / släckt stearinlysen / dragit ut strykjärnet osv så måste jag ändå checka för att vara heeelt säker ;-)

Jo, jag kom som sagt hem strax efter 23.30 och mitt Ikea besök gav mig så mycket energi att jag genast började städa på köket så det är först nu som jag landar här vid pc´n. Med andra ord kan vi konstatera att jag inte direkt startade någon trend igår med min nya "läggamigklockan23" grej ;-)

Det var i alla fall super skönt att få shoppat "det sista" på Ikea i kväll och jag känner mig hur laddad som helst inför helgens jobb!  Nu har jag varit ute på Ingvars varuhus så många gånger att personalen hälsar på mig när de ser mig.  Idag sa han i kassan "Nejmen hej! Är du här igen?" och när jag kom till "hemlevereringsdisken" så fick jag höra ungefär samma sak. Undrar om jag får ett V.I.P kort i posten snart? ;-)

P.S    V.I.P. = very important princess ;-)

Kommentarer
Postat av: Sussi

Ha ha ha du är ju bara bäst alltså! Jag sitter o tragglar med hm´s cavalli just nu. Wish me luck! najtinajti!

2007-11-08 @ 23:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91