Vi & våra vänner!

168397-1981
Här är vi tillsammans med våra kära vänner då de var på väg att gå tidigare idag.

Tillbaka till vår dag nu! :-)

Josefine hade köpt med sig underbara kanelbullar från United Bakeries, Bocca choklad till mig och kex som redan blivit Johannas absoluta favoriter :-) Så dagens lunch blev hallonsmoothies + kanelbulle och det var hur gott som helst och en "typisk" mamalunch ;-)

Också fick jag ju som sagt plötsligt en "suprice" av min kära vän. Ett SUPER fint halsband som gjorde mig riktigt riktigt GLAD! :-) Jag ska fota och visa first thing imorgon (jag vet - skulle visa i kväll men sjeselongen var för skön..zzz....).

Jag & Johanna är glada över att vi har Josefine & Elian i vårt liv! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91