T.G.I.F.!!!

168397-1818
Min prinsessa invigde sitt nya "hus" direkt hon vaknade på morgon.

Ååååå vad det är härligt att vakna till en FREDAG! :-) Det känns bara lite märkligt att det kan vara fredag nu IGEN? Men samtidigt så har jag haft fredags feeling varje dag den här veckan... tror det beror på att det blir så mörkt så tidigt på eftermiddagen, det ger en sån där härlig "mysig" känsla som jag förknippar med just fredagar så för mig har det varit fredag hela veckan..! :-)

I natt var mitt hjärta ovanligt hungrig. Tror det är all gåträning som kräver mer påfyll så men vi har sovit till strax före 8 och det  gör mig happy!

Jag blev ju så klart uppe till kl. 2 för jag började besvara era trevliga kommentarer. Och vet ni, det är lika bra att jag inser att kl. 2 är min godnatt tid så det är bara tokigt att jag ibland inbillar mig något annat ;-)

Nu ska jag ge er dagens citat och sen ska jag och Johanna gå / krypa in på badet och "göra morgon".

"När solen lyser kan jag göra vad som helst. Inget berg är för högt, inget hinder är omöjligt att komma över."
/Wilma Rudolhp

Thank God It´s Friday!! Nu har vi WEEKEND igen! Tjohoooo! :-)

Kommentarer
Postat av: Annika

Vilken härlig och positiv blogg du har! Man blir på lika gott humör varje gång man läser den! Fick tipset av några tjejkompisar som sa att de blivit "addicted" och läste i princip varje dag. Nu är det en till i samma sits! :) Ha en skön helg och njut av ledigheten!/Annika

2007-11-16 @ 07:29:10
Postat av: Angel

Vad gulligt och tältet är ju jättefint,vill ha *s*

Postat av: Camilla

Hoppas ni får en ljuvlig fredag med allt som hör därtill, innan jag får gå hem och njuta av helgen så skall jag förbereda lite budgetarbete som jag kom efter med nu när Tilda var sjuk. Ikväll blir det tacokväll med F och Tilda och imorgon styr vi mot Södertälje och Tom Titts experimenthus.
Nix, jag har inte sett flera avsnitt av Sex and the City, ännu! Men det kommer garanterat så småningom, nu under hösten har jag istället spenderat kronor på diverse prylar som förgyller hemmet. Bla en underbar adventsstake i svart för levande ljus, undertill sitter ett par halogenlampor, den kommer att lysa upp mitt köksfönster om några veckor.
När Tilda och jag var i Västerås för några veckor sedan så sa hon "mamma, jag tycker verkligen om när vi shoppar" :-) Jo, det gör jag också, men du vet ju att allt kostar pengar blev mitt svar. Varpå hon säger "ja det vet jag, men jag gillar när vi köper saker till vårat hem och när vi går in i blomsteraffärer". Hon har ett sinne för detaljer, skall bli spännande att se vart livet för henne.

Ha nu en toppenfredag!

PS: Tips till alla som bor i närheten av ett svenskt systembolag, idag släpps årets -07 årgångsglögg, jag säger som Anna-Stina, löp o köp, perfekt ta-med-gåva, eller bara för egen njutning.

2007-11-16 @ 07:52:30
Postat av: KimJ - Vardag & Design hjälp

Ha en bra dag! Kram KimJ

2007-11-16 @ 07:55:17
URL: http://kimj.blogg.se
Postat av: Zandra

Man blir alltid lika glad när man kikar in här! :-)
Tack för en positiv blogg..:-)
Jag håller me dej om att det återigen är Fredag, tror att veckorna bara innehåller Måndagar Torsdagar och Fredagar! Men de e ju så härligt!
Ha en Härlig dag!! Kram Zandra

2007-11-16 @ 07:56:55
URL: http://lillalallas.blogg.se
Postat av: CE

Hur gör ni med katten när ni flyttar till Thailand? Kan man ta med sig?

2007-11-16 @ 08:03:50
Postat av: astrid

Hvilken herlig sitat,Ha en strålende helg,du vet at jeg er mamma n til frunorborg sin blogg.
"Nuet! er den dag i går, en fremtidens dag imorgen.
Den er tilbakelaget av både deg og tiden"
klem astrid

2007-11-16 @ 08:25:05
Postat av: Carina

Hej hej,Carina i Luleå här,hörde av din bror att du ev.kommer till Luleå nästa helg,kan du fixa KK Julspec.till mej som vi pratade om sist???
MVH/Carina

2007-11-16 @ 09:49:22
Postat av: Isabellas pappa

Vilket fint tält;) Sen jag fick en dotter har jag börjat gilla rosa!

2007-11-16 @ 09:51:47
URL: http://alskadeisabella.blogspot.com/
Postat av: Mamma till två små pojkar

Vilken dröm för båda Johanna & dig! Helt underbart fint tält! Hos oss är det ett tält fr BR leksaker som gäller ibland (när det inte är undanlagd), men jag ska köpa en Byggare Bob-tält till killarna så fort jag hittar en igen :D KRAMIS!

2007-11-16 @ 09:56:17
URL: http://mirvas.blogg.se
Postat av: ida

Vilket sött tält*!

2007-11-16 @ 10:24:57
URL: http://idiisen.blogg.se
Postat av: Sofia S

Underbart fint tält! Men kära du, jag förstår inte hur du pallar att lägga dig så sent! ;-) Jag skulle ALDRIG orka. Cred till dig.. Stor kram och trevlig helg!! Det är ju fredag idag!!

2007-11-16 @ 11:15:21
URL: http://sofiass.blogg.se
Postat av: Mia

Vilken underbart söööt dotter du har.. kram!

2007-11-16 @ 23:15:38
URL: http://hemochlycka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91