Shit happens..!

168397-1930
Här ser ni hur jag liksom "stegrar" vagnen och tänkte att jag kanske kunde gå så hela vägen hem. Men nej, jag gav upp ;-) Till höger om vagnen ligger hjulet och i vagnen sitter en helt nyvaken och något förvånad Johanna :-)

Det här är oss föra några minuter sedan... Ser ni något som inte stämmer på bilden? Just det ja, ena framhjulet har gått av, ramlat av, lossnat.. kalla det vad du vill men det sitter i alla fall inte kvar på vagnen längre ... ;-)

Kanske går det att bara "klicka tillbaka"? Kanske måste vagnen in på service? Kanske måste vi beställa ny underdel?

Många frågor men inte ett enda svar ännu så - jag ska ringa till min härliga kontaktperson på "Fru Lyng" a.s.a.p i morgon och efter det samtalet vet jag mer. Oavsett hur detta ska lagas så var det tokigt att det hände för plötsligt kom jag liksom inte en meter.

Eller jo, jag försökte så klart, jag tryckte ner vagnen så den liksom "stegrade" också tänkte jag att jag nog kunde gå så hela vägen hem men efter några meter så insåg jag att den långa uppförsbacken vi hade framför oss hade blivit i jobbigaste laget ;-) Så - jag ringde JIG och han kom och "räddade" oss! :-)

Nu ska hjärtat få mat och sen ska vi gå ner en tur till "Yaya´s" och hälsa på JIG´s kolleger, han är nämligen där och koser sig med dem ikväll men vi ska bara "titta förbi", sen ska vi hem och mysa och jag ska ladda inför Idol!

När sånt här händer - dvs att vagnen plötsligt går sönder - så är det bara att inse att shit happens också får man fixa det! :-)

Önskar dig en festlig kväll! Det är ju FREDAG så - enjoy!! :-)

Kommentarer
Postat av: josefine

hej kæra!! du kommer nog få ett nytt understæll men det tar sina veckor, jag væntar på mitt! OM de inte kan ge dig ett bums =) Du. jag vet att det ær emot dina principer men det står en Emmaljunga hær o ropar att ni får låna den =) Den ær junglefærgad o fungerar toppen =) Puss NJUT kvællen! Hoppas vi kan catcha up ikvæll, kænns tomt då vi inte hunnit smsa idag. Mitt batteri dog. Hoppas du fått massa gjort! Nu pizzatime o vitt vin!
KRAAAAM

Postat av: Kristin

Hade du ställt in hjulen fel? Jag fick förklarat av en bugabooförsäljare att man måste ändra "dämpningen" på småhjulen när barnet blir större. Kan ju vara bra att säga att man hade rätt dämpning när man klagar...

2007-11-23 @ 17:20:18
URL: http://blogg.alltombarn.se/kristin
Postat av: AnnaStina

Josefine-
tack snälla vännen min men vi har ju "Maclaren" att köra med tillsvidare :) Ska kontakta Fru Lyng imorgon och checka ang. vagnen men det är ju ingen kris för vi ska ju ändå inte ta med oss den till Thailand. Jag håller med om att det var lite "tomt" idag då vi var så tysta men vi kommer starkt tillbaka! :) Puss & Kram! :)
Kristin-
Jag anar faktiskt inte? Oavsett så är jag inte den som klagar :) Önskar dig en flott weekend! Kram! :)

2007-11-23 @ 23:30:14
Postat av: josefine

I know men blir den inte kall tænkte jag? Puss :)

2007-11-24 @ 07:02:13
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91