Perfekt eftermiddag!

168397-1971
Här är vi utanför "B&M". Idag har jag på mig jacka från See By Chloé, linne & kofta från Odd Molly, jeans Replay och svarta långa handskar från By Malene Birger.

Nu är vi hemma igen! :-) vi har haft en super MYSIG dejt med min kära vän Kjersti på "Bølgen & Moi" och jag ska skriva och berätta mycket mer om hela vår dag när hjärtat badat & nattats :-)

Här kan ni föresten läsa min blogg på Kamille:
http://www.kamille.no/incoming/article5336.ece 

Vi "ses" lite senare! :-)

Kommentarer
Postat av: Mamma till två små pojkar

Supersnygg som vanligt !!!! :) Du...nya jobbet var KATASTROF, berättar mer via mail... !!! Herregud, har aldrig varit med om nåt liknande!

Postat av: Isabellas pappa

Jag blir så glad av att läsa om hur ni har haft det;)

2007-11-26 @ 18:56:04
URL: http://alskadeisabella.blogspot.com/
Postat av: Sanna N

Hejsan tack så jätte mycket att du hann svara på mitt mail ang vilket Lexington jag skulle välja...ha en bra dag..avgudar din blogg//kram kram på er

2007-11-26 @ 19:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91