På väg ut..!

168397-1987
Min darling med lite choklad runt munnen och mitt halsband på huvudet ;-)

Jag skulle fota det fina smycket jag fick igår men min prinsessa ville mycket hellre försöka ta på sig det så jag får göra nytt försöka senare.

Vi har  ett besök här hemma idag som gör att det luktar ljuvligt rent & gott här just nu och det gör också att jag och Johanna ska ta och komma oss ut så att besöket får vara här i lugn och ro. ;-)

Njut dagen, fånga ögonblicken och glöm inte att shoppa adventsljus och kalendergaver för nu är det bara onsdag, torsdag, fredag, lördag och sen är det 1:a advent! :-)

Kommentarer
Postat av: Charming man

söt unge!

Postat av: Micaela

Hon är underbar eran lilla Johanna! Tack för att du ger sån värme hela tiden! Ha en fin dag, nu ska jag ner till stan och shoppa lite klappar! Kram

2007-11-27 @ 11:25:32
Postat av: Hilde

Slike besøk har vi også, hadde ikke klart meg
uten:-)

2007-11-27 @ 11:35:53
Postat av: Robin

Aha, Du har städerska?

2007-11-27 @ 11:55:05
Postat av: Isabellas pappa

Ha en underbar dag i solen;)

2007-11-27 @ 12:17:53
URL: http://alskadeisabella.blogspot.com/
Postat av: Astrid

En glede å lese bloggen din!Du er et godt menneske, som liker å gjøre det beste for dine, og de rundt deg. Ha en strålende kveld!

2007-11-27 @ 13:53:40
Postat av: Astrid

En glede å lese bloggen din!Du er et godt menneske, som liker å gjøre det beste for dine, og de rundt deg. Ha en strålende kveld!

2007-11-27 @ 13:54:14
Postat av: Anna

Hoppas ni haft en mysig dag i solen! Kram

2007-11-27 @ 17:22:56
URL: http://toplook.blogg.se/
Postat av: AnnaStina

Charmig man-
Thanx! :)
Micaela-
Å, tack snälla du för ditt söta inlägg! :) Hoppas du hade en happy shopping och att du hittade massor med fina klappar. Kram! :)
Hilde-
Ja, visst är de där besöken underbara!? ;)
Robin-
Nej, jag har trolldam ;)
Isabellas pappa-
Tack detsamma! :)
Astrid-
Tusen miljoner TACK för dina fina ord. Nu gör du mig riktigt glad! :) Kram! :)
Anna-
Vi hade en super mysig dag och det hoppas jag att du också hade!? Kram! :)

2007-11-28 @ 20:56:30
URL: http://gizmolinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91