(nästan) Allt kommer tillbaka...!

168397-1696
Snygg bild på 2 Spice girls.

I  modebranschen kommer allt tillbaka med jämna mellanrum. En sessong ska det vara smala jeans, nästa vida, nästa hög midja, nästa låg.. och sen smala jeans igen och så där går det runt och allt kommer tillbaka med några års mellanrum.

Och nu har samma sak skett i musikbranschen för vilka kommer tillbaka nu om inte "Spice Girls". Jag missade tyvärr deras nya video alldelens nyss på TV4 men jag misstänker att den kommer spelas flitigt på MTV så jag får nog sett den en dag ;-)

Nu sover hjärat sin "nap" och jag ska kasta i mig lite frukost innan jag greppar min verktygslåda och ger mig iväg på jobb.

Njut dagen för den hör till de saker som - helt garanterat -  inte kommer tillbaka! :-)

Kommentarer
Postat av: Angel

Oh missa den jag med då *s* ha en toppen dag på jobbet å lycka till.

Postat av: Hanna

Videon går att se på tv4.se:)

2007-11-03 @ 10:12:47
Postat av: Emma

Åh, underbara Spice Girls! Jag minns när jag såg de i Globen för ett X antal år sedan. Jag var inte gammal men oh så stort det var :-) Trevlig lördag på er söto-brudar ;-)

2007-11-03 @ 10:46:50
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91