Min speciella dag...

168397-1677
Bilden är från premiärfesten.

Den 1:a november är en speciell dag för mig för den här dagen 2002 förverkligade jag min livsdröm och öppnade dörren till min älskade butik "Gizmo & Co" som idag skulle ha fyllt 5 år.

TACK mina nära & kära vänner som skickat mig fantastiska sms idag, de betyder obeskrivligt mycket för mig och de har självklart gett mig tårar i ögonen för jag bli såå nostalgisk....

En dag kommer jag att starta på nytt igen och jag L Ä N G T A R enormt till det ögonblicket! :-) Men fram till dess ska jag njuta tiden med min Johanna för var sak har sin tid....!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, Grattis!! Jag hade så gärna velat varit in i den butiken!! Attans.. Hoppas att du har en bra kväll! Det är alltid lika kul att läsa din blogg, jag blir alltid lika inspirerad att ta tag i mig själv och våga följa mina ideér och drömmar efter att ha läst dina kloka ord.. Kramis!

2007-11-01 @ 22:28:44
Postat av: Princess Jessica

Sötaste vän !!

Jag minns den dagen SÅ väl !!
Jag hade länge gått utanför och förväntansfullt väntat på den 1 nov. Jag såg på din superfina logo som stod på pappret som var för fönstren att det skulle bli en riktigt härlig butik :)
Och så stod det ju på svenska om jag inte minns fel ;)
Jag minns första gången jag var inne efter öppningen (jag var bortrest just den dagen)det var
nästan som en magisk känsla.
Synd att jag flyttade sen men om du behöver en medarbetare nästa gång du öppnar något så vet du var jag finns :)
Önskar Er en dag fylld av glädje :)
Krameli kram :)

PS. Grattis Johanna till dina framsteg !!

2007-11-02 @ 06:50:16
Postat av: AnnaStina

Elin-
Tusen miljoner TACK för värmande ord! :) Nu blev jag GLAD! Kram! :)
Princess Jessica-
Min kära vän! Jag minns det också "som igår" när vi möttes i min butik :) Tänk- vi har min butik att tacka för att vi lärt känna varandra! Den dagen då jag öppnar på nytt så kommer du att vara den FÖRSTA jag hör av mig till för du vet att jag alltid har önskat att du ska jobba hos mig :) Vi måste bara se till att vi bor i samma stad först ;) Hoppas att du har får en jätte mysig helg fylld av lyckliga stunder sötaste du! Hur går det föresten med dagis? Mejla GÄRNA och berätta! Kramis! :)

2007-11-03 @ 00:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91