Min snälla ängel.

168397-1936
Här är Johanna med mig på nagelfixet i eftermiddag.

Det tar bra precis exakt 1 time för mig att fixa naglarna och hela den tiden satt min prinsessa så här i sin vagn så hon är verkligen en ÄNGEL! :-)  Hon var bara på sitt allra bästa humör och skrattade och flörtade och vinkade hela tiden och det gör mig så lycklig! :-)

image1937
Så här satt hon och vinkade med båda händerna till slut min lilla darling och då började hon dessutom att bli lite små tröttis. Men trots allt så bara satt hon där och var happy! :-)

Efter nagelfixet så gick jag en liten shoppingtur och då sov hon hur gott som helst i vagnen fram till att hjulet ramlade av :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91