Min prinsessa är på utflykt idag!

168397-1854
Min darling har som vanligt tagit på sig ett av alla mina gamla halsband också håller hon i min Hello Kitty spegel som jag alltid har då jag sminkar mig.

Efter att min vän Josefine erbjudit sig att ta hand om mitt älskade hjärta 10000 gånger så lyckades jag till slut tacka ja så - nu var hon och Elian precis här och hämtade upp min lilla darling och de är på väg hem till dem där hjärtat ska tillbringa dagen.

Jag är så ovan att inte ha Johanna vid min sida hela tiden så det kändes hur märkligt som helst att komma upp i lägenheten igen och inse att det bara är jag och Gucci som är här. Men jag behöver vila lite känner jag så det är precis vad jag ska göra. Också ska jag åka till Ikea.

Dagens Ikea är en jobb-tur, jag ska dit med lite returer och shoppa ett par små saker så att jag sedan kan färdigställa budgeten och ha ett avslutade möte med min uppdragsgivare. Det känns fantastiskt kul att de är så nöjda men samtidigt känns det tråkigt att vara klar för det har varit en glädje och ett nöje att genomföra uppdraget! :-) Och det har gett mig så mycket inspiration att jag har lust att göra om kontoret  här hemma nu... ;-)

Jag kom precis på att jag ska fixa lite små saker här hemma nu, vila får jag göra när jag blir gammal ;-)

P.S TACK snälla, söta, omtänksamma Josefine för att du tar hand om mitt hjärta idag. När jag frågade Johanna om hon ville leka med Elian idag ? så nickade hon med hela kroppen och började direkt att vinka mot ytterdörren så jag tror att hon har saknat sin boyfriend :-)

Kommentarer
Postat av: Marie

Iblant kan det faktisk være hvile for oss småbarnsforeldre bare å kunne gjøre akkurat det man vil, som å fikse ting som skulle vært gjort. Så nyt tiden du kan styre akkurat som du vil, datteren din har det sikkert flott på sin utflukt til deres gode venner(: Ha en flott dag!

2007-11-19 @ 11:58:38
Postat av: Sandra

Vad skönt med barnpassning! :) Men jag tänkte på en sak, vad hände med dagiset?

2007-11-19 @ 16:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91