Min busiga darling.

168397-1823
Bilden är från igår då vi var på väg hem efter en liten tur.

Min busiga lilla darling vill verkigen I N T E ha på sig sina nya fina vantar ;-)  Så fort jag sätter på henne dom så börjar hon att tok skratta också slår hon händerna mot varanda så att hon ska få av sig dom och vips! så hänger de på varsin sida av vagnen... Eftersom det är iskallt ute om dagen så tar jag omgående på henne dom igen och sen fortsätter vi så där hela turen då vi är ute.. Tokigt värre!  för hon blir ju iskall om sina söta små fingrar..

Nu blev jag plötsligt lite osäker på om jag ska åka till Ikea trots allt..? kom på att jag har en super trevlig lunch inbokad som lockar mer... Alla dessa beslut.. ;-)

Kommentarer
Postat av: Josiee

sötnos!!

Postat av: Anonym

gud så söt hon är=)

2007-11-16 @ 11:49:18
URL: http://danajs.blogg.se
Postat av: Nadina

Guud, så söt hon är!

2007-11-17 @ 12:13:36
URL: http://browneyed89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91