Lunch disco idag igen..!

168397-1697
Jag har på mig linne från By Malene Birger, topp från Bruuns Bazaar och Fornarina jeans idag. Hjärtat kör stenhårt med sina PO.P kläder nu innan de blir för små för hela denna fina rosa kollektion har utgått.. Mitt hårband är föresten lovely och det är priset också: 14,50 på H&M. Men det går jag inte ut med, detta är min hemmamorgonfrisyr ;-)

Nu har vårt dagliga lunch disco här så nu har jag fått extra energi inför dagens jobb. Ska åka nu, men måste bara fixa håret först, ingen montering utan nyrullat hår! ;-)

Nejdå, skoja bara. Idag blir det inga rullar, idag blir det sköna skor på fötterna och uppsatt hår :-)

Kommentarer
Postat av: Lua

Verkar som om Josefine i Prinsessans Dagbok är din idol. Du verkar ta efter allt hon har.

2007-11-03 @ 13:13:54
Postat av: Linda

Vad var det för en knäpp kommentar. Har du inget bättre för dig en lördag "Lua"? Hehe vekar som du är lite avundsjuk. Tycker förresten du passar superbra i hårband Anna-Stina! Ha en fortsatt bra helg! Kram

2007-11-03 @ 13:16:52
Postat av: Sofia S

Hej där! Så trist att de inte har denna rosa kollektion på POP nu, hoppas det blir en ny till våren! Trevlig helg! Kram

Postat av: Bea

Jag tycker tvärtom som du Lua. ;)

2007-11-03 @ 17:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91