Lovely frukost/lunch!

168397-1751
Min prinsessa och min kära vän Randi på Kaffebrenneriet. Idag har Johanna på sig PO.P body, Burberry tröja och PO.P byxor.

På morgon då jag och Johanna stressade iväg för att fixa ett ärende så får jag ett sms av min kära vän Randi som jag inte träffat på alltför länge. Hon undrade om vi kunde ses typ strax? Och visst kunde vi ju det! Det är så underbart när spontana förslag går att få till! :-)  Så - jag skyndade iväg och fixade det jag skulle fixa och sen mötte vi upp Randi på Kaffebrenneriet.

Jag hade varken hunnit sminka mig eller äta frukost på morgon så det passade perfekt att få gjort bådeoch där och då. Min plan var att Johanna skulle sova men hon vaknade så klart nästan direkt då vi kom in i värmen. (det är inte helt lätt att vara inne med mössa, luva, jacka, åkpåse osv... ) Men det var bara mysigt att hon var vaken för hon vinkade och "pratade" med alla kunder som kom in också tror jag minsann att hon kände på sig att underbara Randi har en liten prinsessa i magen för hon gav såååå mycket kos till Rand att jag aldrig sett något liknande!

Randi är en helt speciell vän som jag är heldig som har i mitt liv. Tyvärr är vi dåliga på att ses, men när vi väl gör det så är det hur mysigt & trevligt som helst och tiden flyger! Man kan INTE tro att min kära vän ska få barn den 5:e december för det är nästan så man inte ser magen... (imponerad vännen!)  men där inne ligger i alla fall en liten prinsessa och myser.!

image1752
Johanna gav Randi kos heeela tiden. Det var helt fantastiskt! Tror hon kände på sig att det låg en liten baby i Randis mage.. ;-)

TACK vännen för en super mysig frukost/lunch, du gjorde vår dag!!,  och hoppas att vi får till att ses på onsdag. Då blir det frukost hemma hos oss! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91