Johannas mys dag.

168397-1862
Det är när jag ser en sån här bild som jag blir påmind om att jag måste iväg och shoppa den där hyllan till min lilla darling a.s.a.p.! ;-)

Josefine har mejlat mig så många fina bilder från dagen att jag skulle vilja lägga ut alla men det skulle se tokigt ut så här kommer några till nu och sen ger jag mig ;-)

Sitter föresten och tittar på "Top Model" finalen nu. Den ena av tjejerna har jag redan sett på ett cover på ett norskt blad så det ska bli spännande att se om det är hon som vann eller om man bara lurats att tro det för att hon redan syns där ute...!? (jag tror nästan det senare...)

image1863
Jag tror minsann att Johanna har fått låna Josefines hårband. Åå vad jag önskar att hon ville ha sånt i håret men nej, de åker av med raket fart ;-)

image1864

Sött som socker!

image1865
Här väljer jag att tro att Josefine pratar med mig och ger mig en status rapport ;-)

Snipp, snapp, snut, nu är dagens bilder från Johannas dag hos Josefine & Elian slut.

TACK vännen för att min darling fick leka hos er idag. Det var oerhört värdefullt för mig.


Kommentarer
Postat av: josefine

Det var värdefullt för oss också! komiskt att jag
1. tänkte tanken om att du kommer tänka att du ska shoppa hylla då du ser bilderna av henne på rummet
2. JA jag pratade med dig på slutet, därför jag fotade =) jag o Johanna skull snyggfota men vi hann inte =)
KRAM

Postat av: josefine

Det var värdefullt för oss också! komiskt att jag
1. tänkte tanken om att du kommer tänka att du ska shoppa hylla då du ser bilderna av henne på rummet
2. JA jag pratade med dig på slutet, därför jag fotade =) jag o Johanna skull snyggfota men vi hann inte =)
KRAM

2007-11-19 @ 20:41:12
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Mille

Så søt Johanna er!! Og din blogg også! Får nesten lyst til å begynne å blogge selv etter å ha lest din:-)

Kamilla vant Top Model!:-)Så gøy at du også følger/fulgte med på det! Var det hun du hadde sett på forsiden av et blad? Og var det bladet Det Nye?:-)
Kram!!

2007-11-19 @ 20:57:48
Postat av: Angel

vilka underbara kort på sötnosarna

2007-11-19 @ 21:08:53
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Hilde

Kamilla var på forsiden av Det Nye ja:-)

Både Poulina og Kamilla gikk visninger under Oslo Fashion Week, datteren min var på flere, så de jobber nok som modeller alle 3.

2007-11-19 @ 21:47:05
Postat av: Hilde

Hun var der som tilskuer ja:-)

2007-11-19 @ 21:48:01
Postat av: Lisa

Jag tyckte det var lite trist att polina inte vann, men som tidigare blivit sagt så jobbar de säkert som modeller alla tre just nu. Vem tyckte du hade mest potential?

2007-11-20 @ 10:42:06
URL: http://lolly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91