Johannas "Happy Meal" premiär!

168397-1955
Min darlings första möte med ett "Happy Meal"... som ni kan se på blicken så var det hur spännande som helst! ;-)

Igår hade vi som sagt en jätte mysig "family eftermiddag". Vi körde iväg till CC-Vest som är ett köpcenter en bit ifrån där vi bor och där startade vi med att shoppa ny jätte fin lila/rosa bilbarnstol till vår lilla darling också fick vi fixat hjulet på vagnen (SKÖNT att få det gjort så snabbt!) och shoppat lite annat smått & gott som tex en hel massa nappar att ta med på resan :-)

Sen fortsatte vi turen med att helt spontant och plötsligt shoppa mig en NY KAMERA!!! Tjohooooo! Total LYCKA kan jag säga för ni som läst min blogg en stund vet ju att min lever ena dagen / är död andra / har blivit kastad i väggen osv osv. Så - en ny kamera känns som den mest perfekta investeringen just nu! :-)

Och som "grädden på moset" gick vi sedan på Mc Donalds och mumsade i oss lite middag och eftersom Johanna äääääälskar pommes så fick hon sitt allra första Happy Meal och det är något magiskt med det där för hon blev verkligen HAPPY då hon fick det! ;-)


Johannas första möte med en hamburgare... ;-) Jag kan säga så mycket som att hon åt lite bröd, sen var hon nöjd och gick tillbaka till pommesfrites igen :-)

image1957
Dom är SÅ smarta som har ballonger till alla kids på Mc.Donalds! :-) Johanna blev så glad över sin röda (de hade inte rosa.. ;-) att hon t.o.m. badade med den igår kväll!

Nu tror jag inte att jag klarar att sitta uppe längre, måste återgå till soffan. Min darling sover sin "nap" nu så jag borde verkligen passa på att relaxa för jag känner i hela mig att det slank ner några glas champis igår... ;-) Tror minsann att jag måste ha lite mer chips... för GUD vad det är GOTT med något salt så här dagen efter.. Kanske blir det t.o.m. Mc.D idag igen? ;-)

Kommentarer
Postat av: Emelie-Marguerite

Nej vad gulligt ! :) :)

Postat av: Hanna

Mc Donalds kan vara riktigt bra att han ibland. Ibland när jag inte orkar laga mat så brukar vi svänga förbi McDonalds på hemvägen från dagis. De har jag faktiskt bättrat sig vad gäller maten och jag känner inte ett uns dåligt samvete för att min dotter äter hamburgare, pf, juice/mjölk och morötter. Dessutom är det alltid lika roligt för henne med en leksak, vare sig den är pedagogisk eller rena skiten. Ha det gött :)

2007-11-25 @ 12:24:15
URL: http://hannahumlan.blogg.se
Postat av: Josefine

Så söt! Hon verkar hålla stolt i ballongen :) Vad blev det för kamera då?

2007-11-25 @ 14:38:02
Postat av: Anonym

Så søt Johanna er!! En ordentlig prinsesse:-)

2007-11-25 @ 18:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91