Johanna & Josefine.

168397-1886
 Här sitter mitt hjärta och myser med Josefine i soffan. Runt munnen har hon fullt av chokladglass.

Jag är så glad över att Johanna är så glad i Josefine. Det gör att jag vet att jag kan lämna henne med Josefine hur lätt som helst utan att behöva oroa mig det minsta för hur det ska gå. Så fort hon ser Josefine börjar hon att skratta och när Josefine tar upp henne så ger Johanna henne kos direkt! :-)

P.S jag längtar till min darling får mer hår så att jag kan sätta upp det med alla fina spännen jag har liggande här hemma! ;-)

Kommentarer
Postat av: Hilde

Ikke snakk om hår:-) Lillesnupp her har riktignok lenger hår enn Johanna(2 år) men med tanke på at hun er like gammel som sessan sin(sessanochprinsessan), er det ikke morro å se hennne med det laaange håret fullt av strikker og spenner når de leker sammen:-(

VIL ha lenger hår på snuppa!

2007-11-21 @ 06:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91