Happy princess!

168397-1671
Johanna för några minuter sedan.

Min lilla prinsessa är så galet glad när hon får sitta och äta sin majs och sina köttbullar och när hon får hålla i den lilla korken till mjölk paketer... ja, då är lyckan fullständig! För hon vet att den är för liten för henne och att jag är livrädd för att hon ska sätta den i halsen och det gör ju det hela såå mycket mer spännande & busigt ;-)

Nu ska vi leka här och gåträna innan det är dags för bubbel... bubbelbad alltså ;-)

MYS i kväll! det är bara 1:a november en gång om året! :-)

P.S visar dagens shopping senare..

Kommentarer
Postat av: Sarah

men oh så sött:-)

Postat av: angelica

hon är ju bara den sötaste lilla sessa som finns
va länge sen man såg bilder från ert hem =) älskar din blogg ger så mycke ideer

2007-11-01 @ 19:06:20
Postat av: Sara

Åh så sött!
Hoppas ni får det mysigt :D
KOlla in min blogg :D

2007-11-01 @ 19:09:28
URL: http://o0sara0o.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Sarah-
Tack snälla! :)
Angelica-
Tack så jätte mycket! :) nu blev jag extra stolt mamma här :) Bra att du påminner mig om bilder från hemmet, jag har ju lovat att fota och visa men har inte gjort det.. Lovar att skärpa till mig och visa en dag snart! :) (tiden går bara alldelens för fort.. jag hänger inte med..) Jag blir jätte glad över att du tycker om in blogg, tack! :) Kram! :)
Sara-
Tack! :)

2007-11-01 @ 19:42:26
Postat av: Angel

Åh hon är så söt den lilla busungen.

2007-11-01 @ 19:49:40
URL: http://angelsmode.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91