Grattis på bröllopsdagen!

168397-1825
Här är mamma & Hans och hjälper mig att bygga ut min butik sommaren 2003.

Idag har min mamma och hennes Hans gift sig! Så jag vill på det här sättet skicka dem massor av lyckönskningar & kramar!

Den 7:e december ska vi fira dem på en fest i Stockholm. Det ser vi fram emot! :-)

Här kommer ett par citat som passar perfekt till min mamma och hennes Hans och jag är väldigt glad över att de har varandra och att de alltid ser lika förälskade ut då vi träffar dem.!

"Man blir aldrig för gammal för romantik"
/ Ingrid Bergman.

"Äkta kärlek är som ett par sockar. Du måste ha två och de måste matcha.!"

Min mamma och hennes Hans matchar perfekt! :-)

GRATTIS på bröllopsdagen!

Kommentarer
Postat av: Isabellas pappa

Ser att Hans har jobbartröjan på sig;)

Postat av: josefine

Grattis till giftermålet, ni ær en perfectmatch!!!
Varma lyckønskningar.
KRAM från oss

2007-11-16 @ 21:57:07
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91