GRATTIS mamma & Hans!

168397-1907
Min nygifta mamma och hennes Hans. Med på bilden är också Kommunalrådet Karl Pedersen.

I fredags gifte sig min mamma och hennes Hans efter många år tillsammans så nu heter min mamma plötsligt Stina Tirsén! :-)

De gifte sig i Stadshuset i Luleå och de enda som närvarade var deras närmaste vänner Ulla & Göte. Vigselförättare var ingen mindre än Kommunalrådet Karl Pedersen som de känner via sina jobb. Hans är arkitekt och har bl.a. ritat Luleås nya vackra "Kulturens Hus" som har fått namnet "Lady in red" efter min mamma som älskar rött och aldrig klär sig i annat än just rött! och vitt & svart.  En finare kärleksförklaring än det är svår att finna! ;-)

Den 7:e december ska mamma & Hans firas med en fest i Stockholm som vi självklart ska vara med på! Och då ska vi även fira min moster Birgitta och hennes mann som firar 30 årig bröllopsdag. :-)

image1908

Herr & Fru Tirsén skålar i champagne hemma efter vigseln.

Jag, JIG och Johanna önskar er massor av kärlek & lycka! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91